Boston College & Snow - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu Boston College & Snow - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

Boston College & Snow

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

29 Januari 2014 | Verenigde Staten, Boston

Boston College & more!

Hoi allemaal, weer een weekje is ten einde en wat is er allemaal gebeurt in deze koude week? Nou misschien is de kou al wel iets om te vermelden, want als je met -16 op de bus staat te wachten sta je je toch even af te vragen waarom ik niet voor Hawaii heb gekozen want man dat is KOUD! Volgens het nieuws was het hoogtepunt of ja, eigenlijk dieptepunt: -22 maandag nacht, dat is toch best frisjes..

En om vast het zomerse gevoel te pakken te krijgen ben ik naar de kapper geweest. En tja, helaas kunnen de kappers hier er niks van dus ik wilde het niet geknipt hebben, en dan blijft er nog maar een optie over: de tondeuse. Dit wilde ik al een te lange tijd dus woehoe: eindelijk eens gedaan!
En tja, ik had het tijdens de pauze vlakbij school even snel laten doen dus toen ik na de pauze weer de klas in kwam keek iedereen me aan met een blik: "Er is iets anders aan jou.."
(Toch is er 1 minpuntje, het is verrekte koud met amper haar haha!)

Verder is er in de klas wel een flink aftellend sfeertje naar 21 februari (zie countdown rechtsboven), velen hebben het behoorlijk gehad met dit koude/donkere weer en verlangen naar huis. Gelukkig heb ik een
zooitje vrienden die teveel lol hebben om ons daar op school druk over te maken dus ik vermaak me nog prima de komende 3,5 week! En om de week nog een beetje extra leuk te maken ben ik met Jane naar een Boston College game geweest! Dit was op dinsdag avond toen er natuurlijk weer een snow storm was..
De wedstrijd werd live uitgezonden door ESPN en hierdoor begon de wedstrijd pas om 9 uur, dit door de 3 uur tijdverschil met de West-Coast, zodat het voor heel het land een passende tijd zou zijn.. Nouja prima, ik dus met Jane in haar Golfje de sneeuw storm door richting Boston College, helaas was de storm om 9 uur op z'n sterkst (shit..)
Nou mensen, ik had bijna een gat in de vloer gestampt want ik remde in gedachte steeds al 100 meter voor het stoplicht waar Jane 10 meter ervoor pas remde.. Jane trekt zich nogal weinig aan van sneeuw, gewoon de normale snelheid met sneeuw op de weg en helaas is Boston nogal bergachtig dus bij stoplichten op een
helling deden we onderhand 3 donuts voordat we in de 3 met dikke wielspin wegreden.. OH MY GOD verschrikkelijk haha!

Maargoed WONDER BOVEN WONDER (geen grap) arriveerden we bij de campus van BC. Als je dus eenmaal het hek doorrijd het ontzettend grote terrein op waan je, je toch even in die American Pie films hoor.. Het was echt ontzettend leuk om zo tussen al die studenten te lopen op zo'n echte campus. Eenmaal binnen kwam ik al vrij snel tot de conclusie dat het Stadion van BC al zeker 2x groter is dan bijvoorbeeld een Maaspoort in Nederland, en dat voor een College! (Ernaast was het BC Football Stadion, nou dat was makkelijk een Philips stadion!) We hadden kaartjes voor wat hogere plekken maar door de sneeuw storm was het rustiger dus werden we ge'upgrade naar rij nummer 4 courtside, mazzeltje! BC speelde tegen Georgia Tech, voor mij toch wel een naam die vrij bekend klinkt en terecht ook, het team speelde ontzettend goed en veegde Boston toch vrij makkelijk van 't veld in het begin, gelukkig kwam BC in het laatste kwart nog flink terug en werd het nog spannend! Helaas heeft BC wel verloren maargoed, een super leuke sport ervaring rijker! (1,5 minuut samenvatting in het filmpje beneden!) En zo, terug weer door de sneeuw storm naar huis.. En man, wat was ik blij toen ik in m'n bed lag met die coureur van een host mom zeg.. Gelukkig had ze mega lekkere brownies gemaakt de dag erna dus ik heb het haar weer vergeven.. (hopelijk hoef ik de komende 3 weken niet meer
bij haar in de auto!)

En zo was het weer weekend, ik heb vooral bijgeslapen, films in bed gekeken, wat geskyped en boodschappen etc. gedaan, gewoon even lekker niks! M'n roommate komt dinsdag weer terug dus dat is ook weer gezellig! En tja, Februari komt eraan met lekker de Olympische Spelen en m'n 20e verjaardag woehoee!
Dus dat worden wel leuke laatste weekjes! Op naar 't weekend!

Fijne week!
Thom

  • 29 Januari 2014 - 19:35

    Ed:

    Leve de winter. Donuts, wheel spins en meer !!
    En dan ook nog een snel winters kapsel.........
    Weer een heerlijk week verslag.

Tags: Thom, Boston

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 11538

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: