Week 4! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu Week 4! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

Week 4!

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

07 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Boston

Ja hoor de eerste maand zit er alweer op, wat gaat het snel zeg!

We zitten ondertussen alweer in Oktober, deze week had ik mijn eerste test. Dit is nummer 1 van de 3 die tot het einde van dit blok lopen, vroeg in december. Ik had dus totaal geen idee wat te verwachten, pagina's vol aan elkaar geniet, vage vragen, meerkeuze, of juist een schrijf opdracht??
Ik zat dus braaf klaar met m'n pen, potlood en 3 vellen papier en daar kwam het hoor. Slechts ga ik niet zeggen want dit komt dan nog vast achter me aan bij de volgende test maar het was dus een A4tje vol met 12 vragen.
Nou dat leek dus in eerste instantie lekker snel ingevuld maar na 6 volle vellen viel dat toch wel een beetje tegen!
Na afloop hoopte ik dus minstens een C te hebben, voldoende dus. Maar dat pakte wat beter uit, een B+ namelijk. Ben er toch wel trots op voor zo'n soort onbekende test! :-) Deze week ook nog lekker een A- binnen gehengeld dus een lekker weekje!

Nou het rooster is ook iets aangepast, we hebben nu op de 2 langste dagen anderhalf uur pauze ipv. geen pauze's. Ja als ze je iets extra's geven is het gelijk groot (Amerika he..) Dus de schoolkantine maar is op z'n Johannes van Dam's gekeurd.. Ik denk dat ze een anonieme tip hebben gehad dat ik kwam, want ik kreeg meteen extra veel opgeschept.. Maargoed, voor school eten best redelijk, een taco'tje, mac'n cheese etc. De amerikaanse dingen, prima dus!
En tja, die pauze's zijn dus toch niet verkeerd, op de andere lange dag lunchen we nu dus bij Jim's Diner, grote burgers met friet enzo.. lekker!

Gister dus wat hw gemaakt, boodschapje gedaan en op Skype gehangen.. Vandaag was de bedoeling om te gaan Appel plukken, populair om hier tijdens de herfst te doen, de bomen beginnen namelijk al rood en oranje te kleuren wat ook wel bekend staat als indian summer. Helaas is het summer gedeelte echt voorbij want het koudere weer met regen komt eraan.. Dat is dus ook de reden dat we helaas niet zijn gegaan vandaag: hoosbuien.. Jammer maar helaas, dit doen we dus volgende week.. Vandaag dus maar benut aan wat meer huiswerk en Skype, improviseren he..

Nou net dus nog met Imana geskyped tot 12 uur daar, en jaa nu is ze oud hoor! 20 jaar, hoeraaaaaaaa! <3
En vanavond maar een regenavondje houden, ik heb de voordeelzak dorito's weten te bemachtigen met een flesje (2.5L) cola dus dat komt helemaal goed in combinatie met een mooie film!

Morgen alweer het begin van week 5.. Voor mijn gevoel duurt een week 2 dagen want het gaat echt zo ontzettend snel! Heb het nog steeds enorm naar m'n zin, al veel vrienden gemaakt dus die wereldreis moet ik echt maar gaan maken, vervelend hè!

Fijne week en tot de volgende keer!
En laat gerust een reactie achter, vind ik erg leuk!

Groetjesss, Tschüss, Houdoe, Byebye Aufwienerschnitzel,
Thom
<3 I

  • 07 Oktober 2013 - 09:39

    Saskia:

    Alweer een maand in de US of eigenlijk pas een maand, het voelt alsof je al veel langer daar bent! Fijn dat het goed gaat, je prachtige cijfers haalt en dat het Amerikaanse eten nog steeds smaakt

  • 07 Oktober 2013 - 17:16

    Ed:

    Time flies. Mooie resultaten behaald zeg.

  • 10 Oktober 2013 - 00:24

    Annelies:

    Hoi neefje,

    Ik kon niet slapen en moest ff wat leuks verzinnen, jouw reisverslag lezen had ik nog bewaard voor n rustig momentje, komt mooi uit nu. Dat appels plukken lijkt me ook wel wat, zo'n speelfilmfragmentje, kicken.
    Wel fijn dat je n goede eter bent, komt mooi van pas daar hè. Niek zou t daar ook wel fijn hebben met jouw dieet!

    Succes, geniet en n dikke kus, Annelies

Tags: EF, Thom, Boston, Oktober!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 11561

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: