Tony wie? - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu Tony wie? - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

Tony wie?

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

21 Januari 2014 | Verenigde Staten, Boston

Hallo allemaal, week nummer 2 van 2014, CHECK! Hoe was ie?

Laten we maar beginnen bij maandag, het was opzich wel weer normaal, althans voor mij dan..
Wat is er namelijk gebeurt na de vakantie, de 2 business klassen zijn samen gevoegd tot 1 klas, ongeveer een man of 23. Wat voor Nederlanders niet vreemd klinkt, maar voor de leraren hier is dat een nationale ramp want man O man, wat moeten ze met 23 mensen in hun klas?!!

Tony natuurlijk!
Maandag werd ons dus verteld dat de klassen weer gesplitst zouden worden en morgen
zou er een nieuwe leraar zijn, nou dat was snel opgelost en opzich ook wel fijn want de klassen zijn hier gemaakt voor max 15 mensen dus het werd iets te gezellig..
Dus tja, oke, prima.. Vervolgens wat gaan lunchen en volgens de 3 heren achter de counter waar je eten gemaakt wordt lijk ik op Tony, ik dus vragen "Tony?"
"Ja Tony Hawk!" Dus ik even denken en toen ohja, die skateboarder.. Ik dus gelijk googlen en mja.. Op de kunst na dat we allebei niet normaal kunnen kijken op een foto zie ik het niet?

Maar de pret moest nog beginnen want naast m'n standaard 2,5 uur General Business heb je ook een keuze
vak op maandag, ik had de mijne dus ingevuld voor Crime&Business maar waarschijnlijk door een of andere stagair kwam ik terecht bij een klas die sinds vorige week is begonnen en gezamelijk aan hun vocabulair (basis Engels) moeten werken. We moesten dus een testje maken om te laten zien wat we wisten, dus na een uurtje kwam de lerares naar me toe met een A+ op het blaadje en het advies om toch
maar even m'n vak te gaan wisselen. Dus hoppa, deze week gewoon Crime&Business!

Na deze bijzondere maandag waren er gelukkig nog 4 dagen, helaas niet heel spannend op donderdag na..
Dus wat was er donderdag vraagt u zich vast af? Nou mijn nieuwe roommate is 28, al getrouwd en zijn vrouw is zwanger.. Dus voel je hem al komen? Precies! Donderdagavond is zijn vrouw bevallen in Indonesie van een meisje! En dan zit je net aan de andere kant van de wereld, wat me behoorlijk vervelend lijkt..
Maar daarom is hij zaterdag terug gevlogen voor 1,5 week.. Natuurlijk leuk voor hem maar wat saai voor mij want we zitten elkaar al sinds hij hier is te pesten wat wel erg vermakelijk is.. Maargoed nu geen gesnurk in ieder geval voor 1,5 week! Dus dat is ook wel chill! En ik ben ook al begonnen met het opdringen van mijn naam als z'n volgende een jongen is dus wie weet! :D Het gekibbel is in ieder geval heel gezellig dus ik heb mazzel de laatste weken met zo'n roommate!

En zo is het alweer weekend, zaterdag ben ik naar een mall geweest voor wat nuttige dingentjes en helaas het zou Amerika niet zijn als je met regen naar binnen rent en je naar buiten loopt met ondertussen al 5cm sneeuw.. Gelukkig ligt Boston niet meteen stil bij sneeuw maar gaat het leven gewoon door wat toch wel prettig is met het OV. En vandaag, zondag: Wasdag, huiswerkdag, en SkypeDag.. Dus zo is week 2 van mijn laatste periode weer voorbij, nog een goede 4,5e week te gaan tot ik klaar ben op school en vakantie heb! Laat de week maar weer beginnen!

Fijne week! :-)
Thom

Tags: Thom, Boston, 4, left!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 11552

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: