Helemaal naar de kl.. pantoffel! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu Helemaal naar de kl.. pantoffel! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

Helemaal naar de kl.. pantoffel!

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

18 November 2013 | Verenigde Staten, Boston

Ja die titel is verleidelijk he!


Inderdaad zo meer daarover, en het is weer zondag. Niet zomaar een zondag, nee eentje vol met regen, huiswerk, YouTube filmpjes, de was en warme pantoffels.

Ehm ja, dit weekend bestond vooral daaruit, maar ik kan natuurlijk wel wat anders vertellen..

Donderdag zijn we om wat dingen te vieren naar een Japans restaurant geweest met de klas. (nee niet de sushi die ik eigenlijk dit weekend zou doen, dit is verschoven naar volgende week)

Ik verwachte dus zo'n Japanse import chef met z'n kunstjes op een grote plaat waar wij braaf aan zitten te wachten, maar nee het was een soort gourmet, 2 grote pitten in de tafel met een grill plaatje erboven en hup zelf bakken.
Nou ik dacht dus dat alleen op Nederlandse bbq's je vlees gejat wordt maar nee, wij zijn lieverdjes!
We waren dus rustig wat aan het bakken voor onszelf op die plaatjes waarna de 3 Japanners uit m'n klas opeens komen koekeloeren bij onze plaat en hup, eten weg. Dus.. misschien kent u mij, maar anders: NIET aan m'n eten zitten ja!!! Dus na de vraag: 'uhh sorry maare.. maak je eigen ofzo?' blijkt dus, Japans eten is als een culinaire oorlog, je jat alles van elkaar, zelfs bij familie!
Dus vanaf dat moment was de wedstrijd begonnen! Na een uurtje naar iedereen gegromd te hebben die al in de buurt van m'n eten kwam waren we klaar.. Maar nu begon het feest pas hoor, binnen 5minuten stond te tequila op tafel, met dank aan m'n Mexicaanse klasgenoten.. Rondje hier, rondje daar en na 10 weken geen druppel valt dat wel hoor! (HIK) Vervolgens nog wat Sake gehad (nog meer HIK) en toen ben ik maar afgehaakt, nou wat kunnen die Mexicanen tanken zeg! Ik ben blij dat ik allemaal rondjes kreeg want de bon na een avondje Japans (tanken) is een mooie gouden iPhone... En zo ging het nog even door die avond.. De vrijdagochtend was dan ook een mooi vermaak met al die brakke gezichten!

Nou ik hoop dat, dat verhaal een mooie oplossing is voor m'n pantoffel weekend, deze week weer een test en volgende week een half weekje ivm. Thanksgiving, lekker hoor!
Holiday season is begonnen, nog 3,5 week te gaan tot de vakantie..
Ja stiekem tel ik nu wel echt af hoor!! Maar tot dan, nog even genieten natuurlijk want die weken vliegen voorbij!!

Fijne week, en tot zondaggg!

Groetjesss, Tschüss, Houdoe, Byebye, Aufwienerschnitzel,
Thom
<3 Imaantje

  • 19 November 2013 - 00:46

    Maria Spin:

    Goh Thom, wat schrijf je trouw iedere week. Leuk om te lezen ik kijk er iedere week naar uit !! Groet uit Beuningen. Liefs van Maria. XX

  • 21 November 2013 - 21:44

    Ed:

    Op naar thanksgiving en wat heerlijke dagen vrij. Toch mooi om te lezen over de culturele verschillen in o.a. Eten!
    :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 11569

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: