Week 9! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu Week 9! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

Week 9!

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

11 November 2013 | Verenigde Staten, Boston

Ja hoor daar ben ik weer!

Week 9: check, en wat was het voor een week? Nou eerlijk gezegd niet super veel bijzonders, het regent, bomen zijn bijna kaal en om half 5 is het pikkedonker en mag ik richting huis. Je merkt dat het herfst ten top is, en de leraren stiekem al uitkijken naar de feestdagen omdat ze 5 keer per week aan je vragen wat de vakantie plannen zijn, en ik ze vervolgens heerlijk jaloers maak door te verkondigen dat ik 3 weekjes naar huis ga en ook nog even tussendoor op wintersport mag. (VIND IK LEUK)
Dus misschien was het hoogtepuntje van de week wel mijn A voor marketing haha!

Dinsdag staat er sneeuw op het menu, ik weet niet of ik hier wel zin in heb aangezien de school op een soort terp van 50 meter hoog staat en ik hier niet iedere dag vanaf wil glijden op weg naar huis.. Gelukkig vandaag een coole muts en sjaal gescoord in de mall hier vlakbij dus ik hoef het in ieder geval niet koud te hebben tijdens m'n glij partijen.

Net onder het eten ging het over Sushi, aangezien m'n roommate Japans is ging hij hier met passie op in, ik zei al gauw dat Sushi niet m'n ding is met als resultaat volgend weekend gaan we naar een echt Sushi restaurant om het te leren eten, oh boyy...
Ik hoop in ieder geval dat het er lekkerder uitziet dan de bruine boerenkool achtige smurrie die op dit moment rondtolt in de badkamer want het toilet is verstopt.. Ondertussen is Jane druk op en neer aan het hollen met kokend water, blijkbaar helpt dat. (Hopelijk eet niemand vanavond boerenkool, zo ja: smakelijk!)
Wat mij betreft mag de maandag weer beginnen, op naar het weekend!

Dus vanuit een dampige kamer, fijne week en tot volgende zondag!

Groetjesss, Tschüss, Houdoe, Byebye, Aufwienerschnitzel,
Thom
<3 Imaantje







  • 11 November 2013 - 13:19

    Saskia:

    Een verhaal met een luchtje deze week

  • 11 November 2013 - 19:05

    Ed:

    Lekker sushi: zijn de andere luchtjes snel verdreven. Weer een mooi resultaat gescoord.

Tags: Thom, EF, Boston, Week9

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 11558

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: