Week 11! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu Week 11! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

Week 11!

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

25 November 2013 | Verenigde Staten, Boston

Hallo allemaal!

Week 11 alweer gehad, en dat betekend toch echt dat ik er al bijna 3 maanden vertoef hier, die weekjes vliegen voorbij!

Nouja wat was dit voor een week? Helaas toch weer een vrij saaie, het bestond vooral uit veel huiswerk en studeren voor een test (B gehaald, yes!)
En dus niet uit niet veel spannends, ook moest ik nog voor vrijdag wat dingen maken die naar Nederland verstuurd moesten worden en zo was de pret compleet met ook nog een cambridge pre-test om je niveau to bepalen voor welk cambridge examen je voorgelegd krijgt..

Dit was dus afgelopen donderdag, ik had hierover een mailtje gehad om dit de laatste informatie sessie was en voor sommige het verplicht is, waar onder ook ik dus.
Ik had verder er niks over gehoord dus snel naar die laatste informatie sessie toe! Blijkbaar waren er nog een stuk of 45 studenten die niks hadden gehoord hierover want het lokaaltje waarin het gehouden werd zat tot de nok toe vol, gezellige boel hoor!
Ik dacht dus, nou ben mooi in 15min klaar, en dan weer terug de les in. Maar nee nee, uiteindelijk kreeg je dus in totaal ik denk een goede uur of 2 de tijd voor die pre-test, oeps dat was onverwacht.. Al helemaal toen ik als eerste klaar was, nog meer onverwacht!! Toch wel trots in m'n uppie vertrokken want ik had er een heel goed gevoel over, go mij!!

Nou wat gebeurd er verder nog allemaal? De aandelen waar we mee bezig zijn gaan goed, we hebben al 20% winst gedraaid en staan dus op een 2e plek, tijd om voor de 1e te gaan waar onze Japanse rivalen natuurlijk weer dansen.. Irritante ukkies zijn het soms haha!
De komende week is een halve week ivm. thanksgiving, op donderdag ga ik dus samen met Jane naar vrienden van haar die ook studenten in huis hebben om die opgevoerde kip te eten.. (ja I know, kalkoen! Maar ben er geen fan van..) En vrijdag: black friday, dan ga ik is even observeren hoe Amerikanen elkaar meppen verkopen voor de dat ene koopje.. En zondag's naar een Sushi restaurant, ja eindelijk inderdaad! Maar gelukkig deze week minder huiswerk dus tijd voor de leuke dingen, yes! En dan nog maar 2 weekjes tot ik lekker naar huis vlieg voor de vakantie, aftellen hoor!

Dus tot zover de saaie huiswerk week, volgende week een spannender verslag, fijne week en tot zondag!

Groetjesss, Tschüss, Houdoe, Byebye, Aufwienerschnitzel,
Thom
<3 Imaanie

  • 25 November 2013 - 05:15

    Jasmine:

    Ik spreek je nog wel over die kalkoen! Dat is zo lekker!

  • 25 November 2013 - 09:42

    Saskia:

    Stiekem tellen wij ook af hoor ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 11559

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: