Bijna vakantie!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu Bijna vakantie!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie!!

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

09 December 2013 | Verenigde Staten, Boston

M'n laatste zondag avond voor de kerstvakantie, na 3,5 maand zit m'n first term er bijna op!


Boston is inmiddels sinds de warme dagen in september veranderd in een kerststad, overal kerstbomen en lichtjes die het gezellig maken, de een heeft het nog gekker dan de anders in z'n voortuin met reuzen kerstmannen en rendieren..
De afgelopen week ben ik begonnen met het afronden van deze term, ik moest deze week een presentatie doen over Branding in Sports, en ook moest het final project van marketing ingeleverd en vertoond worden voor uiteindelijk 4 volle klassen, nou dat is toch niet erg? Uhmm deels, ik had namelijk de hoofdrol in de commercial die over een donut gaat dus je ziet me lekker charmant een hap uit een donut nemen en dat op een groot scherm voor die volle klassen.. Gelukkig heb ik dankzij Imana inmiddels genoeg GTST gezien dus dat was niet zo moeilijk om na te spelen.. (dat zal wel een voldoende zijn!)
En m'n eigen presentatie ging ook super, ik kreeg alleen maar positieve opmerkingen van de leraar dus dat zit ook zeker goed!
Om te vieren dat ik dat er ook weer op heb zitten ben ik met wat vrienden donderdag avond gezellig uit eten geweest en zijn we daarna ook nog even in een soort sportsbar iets gaan drinken (na wat druk uitgeoefend te hebben op de barman, we waren ons ID vergeten, knipoog, knipoog...) En helaas heb ik dit weekend weer heerlijk zitten daten met m'n final paper over 'Energy' en OOK nog is flink moeten leren voor m'n final test dus sorry, ik heb geen spannende verhalen :(

Dus aankomende week is week 14, hallo zeg ik ben hier alweer 3,5 maand! Ik ben inmiddels zo ingeburgerd dat het allemaal normaal is en je prima de weg weet enzo, best gek je voelt je toch stiekem wel deels Amerikaan..(ken het volkslied hier inmiddels beter dan het Wilhelmina was het??) Maargoed aankomende week nog even ertegen aan, inderdaad even want na dinsdag heb ik alles afgerond en hoef ik alleen nog maar te luisteren naar andermans presentatie, chill!! En dan aanstaande zaterdag om 18:45 vlieg ik weer terug naar Amsterdam voor 3 heerlijke weken vakantie!
Ik heb vorig verslag gezegd dat de verslagen even stil liggen in die 3 weken, maar uit anonieme bronnen heb ik vernomen dat ik toch een aardig vast publiek heb, dus geen zorgen ik zal speciaal voor jullie een christmas special maken! Tjonge wat worden jullie verwend zeg..

En dan de grote aankondiging! Ik ga commercieel!! Tijdens de kerst ga ik verhuizen naar een eigen site, waar ik meer op kan. Ik ben altijd al into de apps, sites en tech enzo geweest dus dat wordt een leuke bezigheid!
Zet hem dus alvast in je bladwijzer: www.blogthom.com
Geen zorgen als het allemaal klaar is weet ik jullie te vinden! ;)

Nou nou, wat een nieuws allemaal he?! Een christmas special en nieuwe site.. man,man,man alsof ik nog niet druk genoeg ben!!
Volgende week ben ik dus weer thuis, weer gezellig iedereen zien!
Ik heb er zin in! (ik zit op dit moment naar Wham! en All I want for Christmas te luisteren dus wat een sfeertje!!)
Een fijne week en oké vooruit dan, ik zal proberen tot volgende zondag met m'n jetlag kop!!

De groetuuuuh!!
Thom
<3 Imaan

  • 09 December 2013 - 18:02

    Saskia:

    Kan je niet een doosje met die heerlijke dunkin donuts mee naar huis nemen ;)
    Tellen af naar zondagochtend! X

  • 09 December 2013 - 21:48

    Ed:

    Cheers jongen. Mooie vooruitzichten. Kijk uit Naar zondag. Verheugen ons op je tijdelijke terugkeer. Mr. Dunking donut is back in town. Groeten uit het hart van Europa; Parijs.

  • 13 December 2013 - 00:25

    Maria:

    Je verslagen blijven leuk om te lezen. Goeie reis voor zaterdag.!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 11569

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: