14 December - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu 14 December - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

14 December

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

14 December 2013 | Verenigde Staten, Boston

The 1.000 Miles Wide Snow Storm Update!

Daar zit ik dan, op Logan International Airport te wachten voor m'n gate. Grote televisies hangen hier voor m'n neus met verslaggevers die midden in de sneeuw staan buiten. De headline: 1.000 Miles wide Snow Storm heading to Boston. Een uurtje geleden lachte ik hier nog om want het was een blauw luchtje met water zonnetje, maar in het afgelopen uur is het vliegveld in een witte speeltuin veranderd. Ik denk dat er al zeker een paar cm ligt.. Ik hoop dus dat ik een niet te grote vertraging heb.. Maar aangezien ik pas over 4 uur opstijg heb ik nog even tijd om een verslagje te maken van de afgelopen week!

Dus deze week was mijn laatste week van term 1! Na 14 weken hard studeren (uhmm ja ook andere dingen..) is het kerstvakantie!! Afgelopen dinsdag moest ik nog mijn laatste test maken en paper inleveren. Na dinsdag heb ik dus werkelijk niks meer uigespookt in de les want ik was helemaal klaar en de anderen moesten nog een presentatie geven die ik al vorige week had gedaan, heerlijk!!


Helaas gaan er wel 2 mensen uit mijn klas naar huis toe dus we zijn donderdagavond uit eten geweest. Daar had ik voor het eerst een Chicago Pizza, ja ik weet het ik ben in Boston maar dat is dus de Amerikaanse Pizza van het jaar geworden dus die moest ik uitproberen!! Dit is dus een pizza gemaakt als een quiche, het waren 'slecht' 4 puntjes maar wat zat ik vol zeg! (Aanrader voor de USA-ganger!)
En gister, vrijdag moesten we even naar de les komen om een gesprekje met de mentor te hebben. Nou ik was dus als 2e, het meisje dat voor me was kwam huilend naar buiten toe.. Oke, vreemd.. maargoed ik moest gelijk naar binnen dus ik dacht al 'oh boy..' dat wordt leuk.. Maare ja, op het feit na dat ik een good job heb gedaan werd het niet veel spannender, dus wandelde ik tevreden naar buiten.. Meisje 1 was inmiddels verdwenen en een japans meisje was na me, die ging dus ook al shakend naar binnen toe en 10minuten later 3 keer raden! Die kwam ook huilend naar buiten toe.. Dus dat was een aparte afsluiter van deze eerste periode.. Maargoed ik ben toch zelf vrij happy naar huis gegaan met de bus en vervolgens lekker m'n koffer ingepakt en ouderwets lopen stressen wat natuurlijk nergens voor nodig was want ik ben voor m'n terminal afgezet en was ingechecked binnen 5 minuten zonder problemen, lekker! En vervolgens de security check ging ook lekker vlot, dat fouilleren blijft een bijzondere ervaring en daarna zo'n grappig ding wat om je heen draait, ach ik vind het prima! :)
En nu zit ik dus weer te kijken hoe hard het aan het sneeuwen is (HARD), de foto boven was na een half uurtje al, beeld maar in hoe wit het nu is haha!
Ik denk dat ik hier maar ga afronden, ik ga lekker een filmpje kijken, morgenochtend 7 uur sta ik op Schiphol!

Tot de volgende keer! :)
Thom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 11567

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: