We zijn weer los! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu We zijn weer los! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Thom 1302 - WaarBenJij.nu

We zijn weer los!

Door: Thom Vervoort

Blijf op de hoogte en volg Thom

13 Januari 2014 | Verenigde Staten, Boston

Ja daar ben ik weer! Braaf terug op m'n plekkie in Boston, want ik heb nog 6 weekjes te gaan!
De afgelopen weken ben ik heerlijk op vakantie in Nederland en Oostenrijk geweest en heb vol genoten!
Voor een idee kan je natuurlijk nog het filmpje hieronder checken!
Maare, dat is weer voorbij en nu komt er weer een ouderwets blogje van m'n afgelopen week!

Dus vorig weekend ben ik terug gevlogen vanuit Amsterdam, de vlucht ging vrij vlot en het uitzicht boven Oost Amerika is toch indrukwekkend als het vol ligt met sneeuw en ijs! (Ik waande me een beetje boven de noordpool af en toe..)
En in Boston stond ik dankzij m'n grote stappen (of mazzel) als eerste bij meneer de douanier die weer ouderwets aan het klagen was op m'n i-20 formulier in het paspoort en welke idioot hem erin had geniet..
tja sorry vriend maar dat zijn toch echt je collega's.. Maar omdat dit m'n laatste keer was dat ik terug het land in ging werd hij eruit gehaald, toch een emotioneel momentje haha!
Vervolgens werd ik door Jane opgehaald dus dat was wel echt lekker, iets minder was dat dikke pak sneeuw wat er lag met die -15 kou, maar hé ik zal niet klagen!
Ook kwam zaterdagnacht mijn nieuwe roommate aan, zoals jullie misschien wel weten was mijn vorige niet
zo top, Japanners kunnen blijkbaar niks zeggen.. MAAR gevalletje karma ofzo want m'n nieuwe is een held..
Ofja, eigenlijk een Bankier van 28 die al getrouwd is en volgende maand vader wordt, maar dat vind ik ook
wel stoer.. We kunnen het goed vinden en zijn iedere dag toch flink aan de babbel wat ik wel behoorlijk gezellig vind!
En dan maandag ben ik weer begonnen, de klas is weer gezellig en m'n leraren zijn prima dus het zit me toch een partij mee hier, man man man, wat heb ik het goed haha! Ook heb ik deze periode Business case studies, dit zijn dus cases die door Harvard gemaakt zijn en ook op de Harvard wijze les in wordt gegeven, m'n lerares werkt dus ook nog voor Harvard en dat merk je zeg, het tempo ligt hoog en je leert in anderhalf uur tijd ontzettend veel!

Zaterdag ben ik met m'n roomie Downtown gegaan om hem wat dingen te laten zien en voor mij was het natuurlijk ook weer leuk om er rond te lopen, het was bijna 15 graden op het hoogtepunt dus dat was een mooie dag om Boston weer te zien!
Ook heb ik leuk het hotel bekeken wat we als eerste geboekt hebben als mam en pap hier zijn eind volgende maand, want tja als ik er 5 minuten vandaan ben in Downtown, waarom niet he! Helaas begon het wel ontzettend hard te regenen toen ik voor het hotel stond dus hopelijk de volgende keer wat mooier weer daar! En zo was het alweer zondag, vandaag niet veel speciaals op een lekkere pizza en wat huiswerk na.. Maar het was wel een druk eerste weekje dus zo'n dag is wel even lekker..

En zo, zit blog nummer 1 van 2014 er weer op, ik moet weer even inkomen merk ik, gelukkig heb ik nog wat kansen! Het is een raar idee dat deze komende 6 weken school de laatste voor me zijn. Deze week vloog weer voorbij dus dat komt al snel dichterbij.. Ach, aan de ene kant is dat natuurlijk lekker want dan komen m&p hierheen en zie ik (i)edereen thuis weer maar aan de andere kant is het toch jammer dat ik nog maar 6 weken met m'n vrienden heb.. Nog maar even genieten dus, op naar volgende week!

Fijne week! Groetjes Thom.
(Reacties, altijd leuk!!)

  • 14 Januari 2014 - 08:01

    Ed:

    Het nieuwe jaar in Boston dus goed begonnen. De tijd vliegt inderdaad. Een gezellige room mate maakt het ook nog aangenamer. Geniet er weer van. De business casestudy van Harvard zijn geweldig. Ik zie deze cases ook nog regelmatig in het bedrijfsleven voorbij komen. All THE best en tot gauw weer.

Tags: Thom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thom

Thom, 19 jaar uit Oss. In Amerika! :-)

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 11569

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Maart 2014

BOSTON!!

Landen bezocht: